Obsah fóra checksum.cz » Benzín » Audi A8 D3 - úprava chování motoru |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Kenapuc |
Zaslal: pá listopad 18, 2022 7:31 am |
|
|
Založen: 22.8.2017
Příspěvky: 42
Bydliště: Chrudim
|
Ahoj, mám A8 D3 4.2 MPI.
Chtěl bych upravit chování motoru. Jak je auto udělané pro komfort a co nejplynulejší jízdu, tak to prostě vůbec nebrzdí motorem, což se pak samozřejmě projevuje na spotřebě, pokud člověk nejede zrovna po dálnici.
Příklad: Jedu třeba 90km/h, vidím před sebou kolonu, pustím plyn a místo aby auto začlo zpomalovat, tak aktuální spotřeba jen klesne cca na 3-4l/100km a auto skoro udržuje rychlost. Dokonce i když při tom začnu brzdit, tak auto stále nepřestane vstříkovat a aktuální spotřeba je pořád kolem těch 3-4l/100km. Až když jedu cca kolem 100km/h a víc, tak po puštění plynu auto přestane vstříkovat. Když zařadím "S", tak auto drží vyšší otáčky a dělá to do nižší rychlostí.
Dokázal by toto chování někdo upravit?
|
_________________ Superb I 2.8 V6 AT | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci | Octavia III 1.4 G-TEC
|
|
Návrat nahoru |
|
maros4341 |
Zaslal: pá listopad 18, 2022 19:46 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 700
Bydliště: Michalovce,SK
|
to sa mi nezda
Určite elektronika rozozna 0% požiadavku od plynoveho pedalu ? teda že vodič nestláča plynový pedal ....
Ak ano nad 1500 otačok to musi zastaviť vstrekovanie
|
_________________ maros
Rozumieme Vášmu autu
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenapuc |
Zaslal: st březen 15, 2023 11:09 am |
|
|
Založen: 22.8.2017
Příspěvky: 42
Bydliště: Chrudim
|
Kamarádova D3 4.2 se chová totožně. Dříve jsem měl Superba 2.8 s automatem a cca nad 60 km/h taky pořád vstřikoval s puštěným plynovým pedálem, aby byla jízda plynulá a nebrzdilo to motorem.
Na dálnice fajn věc, ale v příměstském provozu to je na houby.
A ano, nad 1500 otáček to asi zastavuje vstřikování... Jenže to má právě tak dlouhé převody, že to při běžné s puštěným plynem samozřejmě zařadí nejvyšší kvalt a na ten to přes 1500 otáček nemá.
|
_________________ Superb I 2.8 V6 AT | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci | Octavia III 1.4 G-TEC
|
|
Návrat nahoru |
|
mironet8 |
Zaslal: čt březen 16, 2023 13:51 pm |
|
|
Založen: 9.12.2016
Příspěvky: 40
|
To by se podle mě musel ladit současně motor s převodovkou, protože ta v tom bude hrát zásadní roli. Ale podle mě se do toho nikdo nepouští.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|