Obsah fóra checksum.cz » Benzín » Škoda Fabia 1,4i BBZ |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
seny69 |
Zaslal: st listopad 22, 2017 10:20 am |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Mám na dílně Fabii kterou vyhodili z STK (neprošla emisemi)
V paměti závad byly uloženy chyby týkající se 1. i 2. lambda sondy. Chybovka byla zalepena černým silikonem. Kontrolku jsem tedy znova "rozsvítil" vyměnil jsem první lambdu (originál). Po zkušební jízdě je auto bez chyb a readiness kod samé 0. Jenže emisema stejně neprojdu protože CO je 1,5% a více a lambda se drží jak na analyzátoru, tak i v měřených parametrech ŘJ na hodnotách okolo 0,95 až 0,96. Takže katem to ještě nemusí být. Otázkou je proč jednotka nechce ochudit směs aby se lambda pohybovala okolo 1.
Napadlo mě jestli někdo neupravil sw v ŘJ. (celé auto je tak trochu tjunynk).
Na štítku ŘJ je 036 906 034 DF 4592
Sw dle diag 036 997 034 BD 7747. Údajně sw s tímto číslem je ofiko upgrade.
Mohl by mně někdo poskytnout tyto verze sw. na porovnání? Nebo mohu obsah co jsem vytáhnul z jednotky někam uložit.
Díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: st listopad 22, 2017 11:46 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: st listopad 22, 2017 11:47 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
Jinak zásadní věc je že to auto nemá váhu vzduchu...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: st listopad 22, 2017 13:12 pm |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
A nemohl by ses podívat jestli není obsah co jsem vytáhl z ŘJ napadnutý tunerem?
https://uloz.to/!jKr4vKf4ZwrG/s-fabia-mm-4mv-036997034bd-7747-rar
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st listopad 22, 2017 21:58 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
SW je poslední možný co lze a dal bych i druhou sondu,případně bych se zeptal klienta na spotřebu oleje nicméně to by zvyšovalo HCna analizátoru ale už se mi několikrát stalo že i druhá sonda dokáže rozhodit 1. tzn že v těchto případech měním obě
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: čt listopad 23, 2017 10:15 am |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Exotus, díky. Opravdu když jsem dal i druhou lambdu, tak systém začal pracovat. Lambda se jak v měřených parametrech, tak na analyzátoru drží kolem 1 a hodnoty CO a HC šly okamžitě dolů (kat OK). Nenapadlo by mě, že druhá lambda která má pouze sledovat účinnost katu bude kecat do řízení přípravy směsy, když první lambda pracuje na 100%. Ještě jednou díky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: čt listopad 23, 2017 10:27 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 596
|
pravidlo č.478 = pri vymene lambda sond na staršich autach sa menia zasadne obe!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: út květen 05, 2020 19:03 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Mohu poprosit o nejaky nazor, postreh, napad?
Auto hodi nouzak na pedal plynu a vyskakujou kontrolky ASR, check, EPC...dela to asi cca po 200km jizde.
MAP - cisteny, dle diag hodnoty OK
ECU - druha, to same
EGR - dle zakaznika novy, reset, adaptace OK
Sk.klapka - cistena, reset, adaptace OK
Sani - dle odchylky bez znamek netesnosti
Auto je samoz LPG, delal sem ho pred 3lety. LPG to neni, delam to pres 10let. I kdyz i mistr tesar se utne (vtip).
15min na volnobeh, nic. Zk jizda 25km nic.
Napadlo by nekoho neco?
|
Komentář: |
|
Velikost: |
3.43 MB |
Zobrazeno: |
1853 krát |
![IMG_20200430_193247.jpg](files/thumbs/t_img_20200430_193247_103.jpg)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: pá květen 08, 2020 11:39 am |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Lehký posun, ale v podstatě stojím na stejném místě.
Zk.jízda 40km - nic. Na začátku jízdy vždycky MAP nějak zahaproval...po delším sledování sem došel na to, že je to jen kontrola jednotky na EGR. Mmjn několikrát test toho EGR vždy zkonči úspěšně.l Nicméně o to víc se oddálil tedy problém. Závady dle diag jen 2...nevěrohodnost MAP a detekce netěsného sání.
Dělá to vždy po delší zátěži (dálnice) a cca 20km po dálnici...takřka ve stejném cyklu (ve stejné oblasti měst) cca 250km. Když jezdí lokálky tak nic.
Napojil sem takový zapisovač dat na LPG jednotku, která to podporuje. Bude zaznamenávat délku otevření vstřiků benz (aspoň nějak zátěž), dále reál změřený podtlak, a napojil sem kabel na sledování MAP snímače orig auta na benz jednotku.
Zákazník pochopil, že závada 5min/250km se bude hledat hodně špatně....navrhl auto zapálit, jako diagnostik-začátečník jsem potvrdil dobrou volbu. Jinak z něj vylezlo, že již před 3 lety měl problém i před přestavbou...že se to s tím autem táhne dlouho....respektive furt něco.
Jinak obě dvě ty benzínové jednotky mají stejnou verzi SW, ačkoliv jsem vyčítal včera flash z jedné a z druhé ne, očekávám, že stejný je. Ale furt nevěřím, že závada bude na SW...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Wishmaster |
Zaslal: pá květen 08, 2020 16:37 pm |
|
|
Založen: 14.11.2012
Příspěvky: 111
|
Začal bych asi od znovu. Pokud si to už neřešil.
Komprese
Svíčky
Skrtici klapka vyčištění a reset
Pak readiness kód udělat znovu a třeba tam se něco odhalí.
Filtry kontrola Bo výměna
Tlak paliva
Sw sem hod a porovna ti to tady z fóra někdo. Nebo se může sehnat update.
Uvidíš.
|
_________________ VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: ne květen 10, 2020 20:48 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Dedecek bude jezdit s tim zaznamnikem. Jak se mu to stane, tak.me to doveze k analyze. Nicmene mam.strach, ze to nebude tak jednoduche... Uvidime...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: pá květen 29, 2020 5:03 am |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Udelalo to po 20ti dnech. Nekolik hodin zaznamu. Orientacne v rychlosti jsem nasel stav, kdy otacky jdou pomalu dolu...tedy zpomaluje, podle davky inject je v cutoffu a i pres to 3x po sobe vyskoci MAP jak na cidle dle voltu, tak i realne zmereny podtlak z LPG jednotky na hodnotu presahujici 0,5B...
Oh, nasel sem fci vyhledavani podle podminek. Tech uletu je tam 3prdele...
EGR???
|
Komentář: |
|
Velikost: |
2.76 MB |
Zobrazeno: |
1797 krát |
![IMG_20200529_054638.jpg](files/thumbs/t_img_20200529_054638_121.jpg)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: po červenec 13, 2020 5:14 am |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Tak, zatim maly poznatek...
Po zaplombovani EGR po delsi dobe 2 zavady...3valec vypadky...jak na BA, tak LPG...hadam slabsi valec, budu merit kompres a zavada o nepruchodnosti EGR...logicky.
Mam chut jej nechat SW vyškrtnout.
Prvne uvidime, co rekne kompres...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po červenec 13, 2020 19:31 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
Komprese bude ok, sundej dekl na hlavě a koukni na vačky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: čt březen 18, 2021 7:29 am |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Dobrej...
Kompresi sem nedavno měřil....je KO, asi to elektronika dokáže zjistit.... 14 - 14 - 9,5 - 14
Auto jede OK i na volnoběh OK, jen po cca 30-90sekundách daný válec vyřadí elektronika a odpojí vstřik BA.
Pánové....
Uměl by někdo ze software odstranit kontrolu výpadků spalování - respektive, aby to při chodu motoru nevypínalo dávku benzínu na válcích + napiště cenu "za kolik"?
Děkuji.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|