|
Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Chipnutí 1,8T LPG |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
JohnyFlat |
Zaslal: po listopad 10, 2008 13:21 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
Zdravim místní znalce chci se zeptat, má někdo zkušenost, jestli se dá chipnout octavia 1,8T, i když má namontováno LPG? Má to nějaký sekvenční vstřikování LPG, bude to na to LPG normálka chodit? Díky za vaše zkušenosti.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: út listopad 11, 2008 17:58 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
robil som ich viac ale platia tam troska ine pravidla ako pri benzine
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: út listopad 11, 2008 18:59 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
Jaký pravidla máš na mysli?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukas001 |
Zaslal: st listopad 12, 2008 12:43 pm |
|
|
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 799
Bydliště: Třebíč
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: pá listopad 14, 2008 13:53 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
Lukas001 napsal: JohnyFlat napsal: Jaký pravidla máš na mysli?
tomu se říká know how 
nevim čemu se tak směješ, to bylo tak vtipný? Každej nerozumí všemu, normální jev na světě a já jsem slyšel, že každý LPG nejde a nemám s tim zkušenosti, tak jsem se ptal na názor, nebo zkušenosti, jestli to normálně chodí, nebo jestli se někdo setkal s tim, že ne. Nikoho se naptám co tam kde upravuje a jaký má konw how. Jen jsem chtěl lišet názory, buď každý typ LPG nejde, nebo musí se jinak udělat mapy než normálně a tak podobně. Nesnášim tohle povyšování, kteřé tady někteří jedinci praktikují, chápu, že všechno stojí hafo peněz a času a nikdo nechce nic prozradit, protože je pak sám proti sobě a já mu to neberu. Ale pokud mi nechceš nic říct, což je normální a máš na to právo, tak se nevyjadřuj a nic se neděje. Budeš spokojenej jak ty, že jsi mi nic neřek, tak já, že mě ušetříš svých vtipných komentářů s tím, že tomu strašně rozumíš. Pokud rozumíš a chceš se bavit k tématu, tak se zapoj, ale pokud chceš jenom upozornit, že jsi mistr světa a ne o problému mluvit, tak se neprojevuj. Nevim jake na to mají ostatní názor, nezlob se, ale mě tohle prostě štve.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukas001 |
Zaslal: pá listopad 14, 2008 14:06 pm |
|
|
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 799
Bydliště: Třebíč
|
JohnyFlat napsal: Lukas001 napsal: JohnyFlat napsal: Jaký pravidla máš na mysli?
tomu se říká know how 
nevim čemu se tak směješ, to bylo tak vtipný? Každej nerozumí všemu, normální jev na světě a já jsem slyšel, že každý LPG nejde a nemám s tim zkušenosti, tak jsem se ptal na názor, nebo zkušenosti, jestli to normálně chodí, nebo jestli se někdo setkal s tim, že ne. Nikoho se naptám co tam kde upravuje a jaký má konw how. Jen jsem chtěl lišet názory, buď každý typ LPG nejde, nebo musí se jinak udělat mapy než normálně a tak podobně. Nesnášim tohle povyšování, kteřé tady někteří jedinci praktikují, chápu, že všechno stojí hafo peněz a času a nikdo nechce nic prozradit, protože je pak sám proti sobě a já mu to neberu. Ale pokud mi nechceš nic říct, což je normální a máš na to právo, tak se nevyjadřuj a nic se neděje. Budeš spokojenej jak ty, že jsi mi nic neřek, tak já, že mě ušetříš svých vtipných komentářů s tím, že tomu strašně rozumíš. Pokud rozumíš a chceš se bavit k tématu, tak se zapoj, ale pokud chceš jenom upozornit, že jsi mistr světa a ne o problému mluvit, tak se neprojevuj. Nevim jake na to mají ostatní názor, nezlob se, ale mě tohle prostě štve.
tady začíná socialismus, že bych nemohl nic napsat ,nikdy jsem neřek že rozumím všemu,ale myslíš že bh motor ti rovnou pošle postup jak se to dělá i s up mapou. Neblázni a občas se zasměj asi seš přepracovanej, nemusíš se hned rozčilovat když ti hned někdo něco neřekne, zvykej si. Jo a na nikoho se tady nepovyšuju tak pá
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: pá listopad 14, 2008 18:45 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
Lukas001 napsal: JohnyFlat napsal: Lukas001 napsal: JohnyFlat napsal: Jaký pravidla máš na mysli?
tomu se říká know how 
nevim čemu se tak směješ, to bylo tak vtipný? Každej nerozumí všemu, normální jev na světě a já jsem slyšel, že každý LPG nejde a nemám s tim zkušenosti, tak jsem se ptal na názor, nebo zkušenosti, jestli to normálně chodí, nebo jestli se někdo setkal s tim, že ne. Nikoho se naptám co tam kde upravuje a jaký má konw how. Jen jsem chtěl lišet názory, buď každý typ LPG nejde, nebo musí se jinak udělat mapy než normálně a tak podobně. Nesnášim tohle povyšování, kteřé tady někteří jedinci praktikují, chápu, že všechno stojí hafo peněz a času a nikdo nechce nic prozradit, protože je pak sám proti sobě a já mu to neberu. Ale pokud mi nechceš nic říct, což je normální a máš na to právo, tak se nevyjadřuj a nic se neděje. Budeš spokojenej jak ty, že jsi mi nic neřek, tak já, že mě ušetříš svých vtipných komentářů s tím, že tomu strašně rozumíš. Pokud rozumíš a chceš se bavit k tématu, tak se zapoj, ale pokud chceš jenom upozornit, že jsi mistr světa a ne o problému mluvit, tak se neprojevuj. Nevim jake na to mají ostatní názor, nezlob se, ale mě tohle prostě štve.
tady začíná socialismus, že bych nemohl nic napsat  ,nikdy jsem neřek že rozumím všemu,ale myslíš že bh motor ti rovnou pošle postup jak se to dělá i s up mapou. Neblázni a občas se zasměj asi seš přepracovanej, nemusíš se hned rozčilovat když ti hned někdo něco neřekne, zvykej si. Jo a na nikoho se tady nepovyšuju tak pá 
tady nejde o socialismus, vím co chiptuning obnáší a čet jsem tu i nějaký témata a myslíš si, že jsem tak naivní, že si i přez to myslím, že by mi bh motor poslal mapu a řek jako to dělá? Jestli jo, tak jsi na omylu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: pá listopad 14, 2008 20:15 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
KLUDNE SA TU HADAJTE K VOLI MOJEJ MALEJ 98 KILOVEJ ATLETICKEJ POSTAVICKE . iNE ZAKONITOSTO SU ASI TAKETO. PLYN JE SUCHY . SPALUJE SA S INOU LAMBDOU, JEHO OKTANOVE CISLO JE ASI 108 A NEDETONUJE V TAKEJ MIERE AKO BENZIN. V PRIPADE TURBOMOTORA MUSIS UVAZOVAT S PRETLAKOM V SANI A S TLAKOM V ZASOBNIKU, KTORY MOZE BYT V ZIME IBA 2,8 BARU. A AK PLNIS NA 1,2 BARU TAK MAS K DISPOZICII 1,6 BARU NA PLNENIE MOTORA PLYNOM............ CO JE ASI MALO. A KED V OVERBOOSTE MAS PREKMIT NA 1,5 BARU AKO NIEKTORY UMELCI ROBIA CHIPY TAK MAS SYSTEM PRILIS CHUDOBNY A V NUDZOVOM REZIME SI ZA 6,56 SEKUNDY. TO JE ASI VSETKO. ALE AK TO DOBRE NASTAVIS TAK TI VYCHADZA SPOTREBA KOLKO BENZINU TOLKO PLYNU A DYNAMIKA SA NESTRACA.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: so listopad 15, 2008 14:50 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
BH MOTOR napsal: KLUDNE SA TU HADAJTE K VOLI MOJEJ MALEJ 98 KILOVEJ ATLETICKEJ POSTAVICKE  . iNE ZAKONITOSTO SU ASI TAKETO. PLYN JE SUCHY . SPALUJE SA S INOU LAMBDOU, JEHO OKTANOVE CISLO JE ASI 108 A NEDETONUJE V TAKEJ MIERE AKO BENZIN. V PRIPADE TURBOMOTORA MUSIS UVAZOVAT S PRETLAKOM V SANI A S TLAKOM V ZASOBNIKU, KTORY MOZE BYT V ZIME IBA 2,8 BARU. A AK PLNIS NA 1,2 BARU TAK MAS K DISPOZICII 1,6 BARU NA PLNENIE MOTORA PLYNOM............ CO JE ASI MALO. A KED V OVERBOOSTE MAS PREKMIT NA 1,5 BARU AKO NIEKTORY UMELCI ROBIA CHIPY TAK MAS SYSTEM PRILIS CHUDOBNY A V NUDZOVOM REZIME SI ZA 6,56 SEKUNDY. TO JE ASI VSETKO. ALE AK TO DOBRE NASTAVIS TAK TI VYCHADZA SPOTREBA KOLKO BENZINU TOLKO PLYNU A DYNAMIKA SA NESTRACA.
Díky BH MOTOR za zkušenosti, teď jsem to dodělal, je to fakt "letadlo" malinko plynu při rozjezdu a už to hrabe s 19" slámama, to bude paráda v zimě, to budou rozjezdy
|
|
|
Návrat nahoru |
|
maciekgaciek |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 22:08 pm |
|
|
Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 13
Bydliště: praha
|
Benzin taky je suhy v postate nema mazivostni prisady jen cistici aditiva jiz neni olovnaty ,dokonce p.Matejovsky z vyskumnecho ustavu paliv a maziv zjistil ze propan butan obsahuje lepsi mazivostni slozky nez natural .Benzin je vstriknut do valce pred zavreny ventil ,smes benzinu je odpareny ve valci ze vzduchem a je ve stejnem skupenstvi jako plyn vstrikovany 4 generace .U systemu plynu sekvencniho se musi davat hodne bacha na sestaveni systemu doba vstrikovacu plynovych v max zatizeni nesmi se lisit o doby vstrikovacu benzinovych smerem k delsim vstrikum pri zachovani stejne lambda pomeru jako na benzin.Tlak v reduktoru v priklade kdyz cteme v prog RJ plynove tlak reduktor 1bar tak je to rozdil tlaku delta P ,tlak reduktoru 1bar v rj plyn tlak u preplnovaneho motoru 1bar (absolutni tlak 2bar) tak skutecne v reduktoru 2 bar(3 absolutni)to je dostacujici pro davkovani,problem nastane pri spatne sestavenem systemu kdyz pri akceleraci ten zminovany rozdil tlaku deltaP dle mych zkusenosti ketery mame terba 1bar nesmi klesnout pod 0,85bar dany system nema rezervu coz je problem vetsiny montaznich firem,tyto auta jezdej ale ne na 100% tak jak by mnely.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: so prosinec 27, 2008 19:28 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2147
Bydliště: Ostrava
|
z těch zkratek Pvap atd..
to je AG Autogas systems SGI 3generace?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
maciekgaciek |
Zaslal: so prosinec 27, 2008 20:30 pm |
|
|
Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 13
Bydliště: praha
|
Okura napsal: z těch zkratek Pvap atd..
to je AG Autogas systems SGI 3generace?
?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je st červen 07, 2023 19:22 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|